سخن مدیرعامل

بسمه تعالی

صداها بهترین نمایانگر احوال انسان هستند. صدای بازی‌های کودکانه، صدای شادی یک خانواده که کنار یکدیگر جمع شده‌اند، صدای خنده‌های از ته دل و… همه و همه روح جان می‌بخشند به زندگی انسان. همه این صداها را می‌توان ره‌آورد سلامتی و رضایت قلبی انسان در زندگی دانست و قدردان آن بود.

همیشه می‌خواستیم طنین بخش چنین اصوات خوشی در زندگی هموطنان باشیم. سعی کردیم با ارائه خدمات درجه یک، آرامش و رضایت قلبی را حتی در زمان ناخوشی، به هموطنان عزیز هدیه کنیم و هیچ زمان از هیچ تلاشی فروگذار نبودیم و نخواهیم بود.

مدیرعامل کلینیک چشم نیکان

مهربانی و تعهد را سرلوحه کار خویش قرار دادیم تا طعم شیرین زندگی در زمان‌های سخت از یاد هموطنانمان نرود و بدانند که جامعه همه ما یکی است، خوشی ما یکی است و درد ما هم یکی.

حال با استعانت از ایزد منان و برای تکمیل ارائه خدمات خود به بهترین نحو در منطقه شمال شرق تهران، مرکز تخصصی چشم پزشکی و مرکز درمانیIVF را تاسیس کردیم تا شاید با این کار بتوانیم التیام بخش آلام جامعه باشیم و در زمان بیماری، روحیه‌ای خوش را مهمان دل‌های هموطنان عزیز کنیم و با رفتاری بسیار مناسب و دلسوزانه قسمتی از رنج و درد بیماران را بکاهیم.

تمام هدف پرسنل و پزشکان کلینیک آن است که همچون همراه و نزدیکان مراجعه کنندگان، آنها را حمایت کرده و به کارهایشان سرعت بخشند تا بار روانی مسئله درمان برای مراجعه کنندگان و بیماران کمتر شود.

با امید روزهایی پر مهر، کار خود را با قدرت ادامه خواهیم داد.